Changes in this release:
r1097
commit latest nasm and kode54’s change to gb_oscs that has seemed to have resolved the channel 3 issue in a number of games.
———————
r1096
how did the spanish version of fire red get its save type set to eeprom (savetype=1)
———————
r1095
Added support for detected FFMPEG include path
———————
r1094
cleans up a unary minus unsigned still unsigned warning also fixes channel 3 in Mario and luigi super star saga. DON’T ASK ME HOW, i have no idea. Infact changing other area’s affected the channels as well, so i have no idea how the fuck …
———————
r1093
DEBIAN: Add manpages for gvbam and wxvbam, thanks to Jeremy Newton for writing them.
———————
r1092
FFMPEG: Fix build for newer versions of the library.
———————
r1091
Fix build errors with zlib-1.2.6.
———————
r1090
CMake: Enable GBA linking by default. Fixes Sonic Advance 2.
———————
r1089
added a note that the unpatched MSVC2010 has a bug that causes SSE2 to be applied on some operations when the /SSE flag is set, which causes an illegal instruction on processors not supporting SSE2
———————
r1086
update FSF address
———————
[DL: VisualBoyAdvance-M SVN 1097 日本語化言語ファイル]
ありがとうございました
最新版(WX-2.0.0-beta2)の日本語化もお願いします。
最近のバージョンではDLLでの多言語対応ではなく、
PCSX2やGliden64などでおなじみのGetTextのPOファイル
による多言語対応にかわったようです。
下記サイトから翻訳に参加できるようです。
https://www.transifex.com/bgk/vba-m/dashboard/
私も時間を見つけて翻訳を進めようと思います。
vba-rerecording-svn438-win32の日本語化ってできますか?
これはVBA-RR v23.6系でVBA1.7.2ベースです。(Echo RAMの修正は入っていたと思う)
新しい方はvba-rerecording-svn480-win32があるのですが、
ゲームボーイのチートコードが有効化されないバグがあります。
vba-v24m-svn-r440aやvba-v24m-svn-r480もあるのですが、
こちらはVBA-RR v24系でVBA1.8.0ベースですが、使いたいLUA
スクリプトが動かないので、VBA-RR v23.6の日本語版を希望します
VBA Re-recording v23.5 svn438 日本語化言語ファイルを公開しました。
http://nekokabu.s7.xrea.com/blog/2018/09/20180907162511.html
vba-rerecording-svn438-win32の日本語かありがとうございます。
大変感謝致します。